Nou dames,
We zijn vanochtend naar het ziekenhuis geweest om zaad in te leveren.
We stonden ook met een kwartiertje weer buiten en nu duurt het 10 (ja 10!!) werkdagen
voordat we de dokter mogen bellen voor de uitslag. Maar die vrouw bij het ziekenhuis zei
dat de uitslag er meestal wel iets eerder is, dus mevrouwtje ongeduld belt gewoon volgende
week donderdag of het er al is hoor haha.
Nou nu dus maar afwachten, ben zo benieuwd wat de uitslag is! En dan weten we ook gelijk
wat onze volgende stap wordt in het hele proces van zwanger worden..
En ik wou even zeggen dat ik niet meer zonder jullie kan! You girls are the best!
Dikke kus
reacties (0)