Kleine update

Nou dames,

We zijn vanochtend naar het ziekenhuis geweest om zaad in te leveren.
We stonden ook met een kwartiertje weer buiten en nu duurt het 10 (ja 10!!) werkdagen
voordat we de dokter mogen bellen voor de uitslag. Maar die vrouw bij het ziekenhuis zei
dat de uitslag er meestal wel iets eerder is, dus mevrouwtje ongeduld belt gewoon volgende 
week donderdag of het er al is hoor haha.

Nou nu dus maar afwachten, ben zo benieuwd wat de uitslag is! En dan weten we ook gelijk
wat onze volgende stap wordt in het hele proces van zwanger worden.. 

En ik wou even zeggen dat ik niet meer zonder jullie kan! You girls are the best!

Dikke kus


546 x gelezen, 0

reacties (0)


  • juudje26

    heel veel succes! ik duim voor jullie

  • koosje9

    Spannend 10 dagen kunnen heel lang zijn duimen voor je

  • koeiegek

    ik duim voor je. succes

  • cookiedee

    Succes meid, ik duim ook met je mee!!

  • LittleAngel83

    Hey meid! Haha :-) Ik zou ook al vroeger bellen hoor! Veel succes meid! xxx

  • Muurbloempjuh

    Succes meissie! Ik duim voor je :klaver.. Kus!

  • werdino

    Hey meisje, spannend! Poeh dat is wel slopend om zolang te moeten wachten! Ik snap heel goed dat je eerder gaat bellen! Heel veel sterkte met wachten meid! We wachten gewoon met je mee hoor! Liefs suus

  • franny(L)

    Hey wat een blogs zeg! Tjeez.... Je hebt het ook niet gemakkelijk gehad met alles!
    Sorry dat ik weinig.... of eigenlijk niets van mezelf heb laten horen!

    Sterkte! x

  • niekje01

    10 Dagen?? Ik kon 2 dagen later al bellen naar de huisarts... Nou meid pak je potje geduld en draai de deksel maar elke dag een beetje losser! Succes meis en nu hopen op goed nieuws

  • claudiaaa

    ha lief meissie, jeetje wat lang!!! in tussentijd gewoon blijven proberen en alles komt goed! nu zijn wij aande beurt he??xxxxx

  • starry80

    10 dagen? Ze tellen de zaadjes daar manueel zeker ;-)? Ik zou ook al sneller bellen hoor, haha, wij vrouwen kunnen toch soms lekker ongeduldig zijn hé. Veel succes weer even met het wachten meid, en dan zijn jullie weer een stapje dichter, hoe dan ook! en

  • Lumi

    Spannend allemaal meis. Ik duim voor een goede uitslag. And hunny, you rock 2 :D

  • Jantjuuhh

    Spannend joh...!! Wel belachelijk, 10 dagen :| Hopelijk is het er dan voor volgend weekend! Ik duim voor je dat het goed is!!